Konsert!!!!:)

Hejsan bloggen! Jag vet att det har varit usel uppdatering och det bror på att jag inte haft någon lust att blogga, men nu ska jag försöka att uppdatera i alla fall ett inläg per dag.

Idag ska jag och min kommpis Hanna gå på veronica maggio konsert på sofiero. Det ska bli jättekul!
Från början var det meningen att det bara skulle vara veronica maggio men det var inte tillräckligt många som ville gå och se henne så dom satte in Erik Hassle och Rasmus Seebach också. Om ni inte vet vilka det är så kommer det lite låtar dom har gjort här: 






Erik Hassle - Hurtful




































 





Rasmus Seebach - Natteravn





































































































































Men jag ster mest fram emot att se Veronica maggio.






































































 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin