Svaren till frågestunden...

I vilka länder har du varit? :)

Jag har inte varit i så många länder. Jag kanske inte kommer ihåg alla men här är den som kommer upp i huvudet just nu: Frankrike, Tysklan, Spanien, Danmark, Belgien, Cypern och Sverige så klart. 

Har du några husdjur?

ja, jag har tre marsvin. Stella, Vera och Sally.

Vilken är din favoritfilm?

Jag gillar många filmer men en serie som jag har nördat i nu ett tag är Twilight. Men om jag bara får välja en film blir det nog Twilight - New moon. 




Vad önskar du dej i julaklapp?

På den frågan svarar jag med en bild:

 


Kan inte du visa ditt rum på bild?? Snälla!!

Jo, det kan jag. Men just nu har min kamera ingen laddning så det får bli i ett anat inlägg:(  

Vet du något om photoshop?

Ja, jag vet gansaka mycket om photoshop och jag har facktist photoshop elements 9. Men nu är det så att min gamla dator inte kan läsa skivan så jag kan inte använda det än. Jag kommer sköpa en ny dator snart så bloggen kommer antagligen bli lite roligare om ett tag när jag kan använda photoshop. 
Om du vill lära dig mer om photoshop finns det en jätte bra sinda här där man kan köpa kurser eller se på vedios.   

Vad har du för kamera?

Jag har en nikonD60. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin