Godis + The hunger games = Lycka


Idag har jag äntligen börjat äta godis igen och jag och min familj har precis varit på hemmakväll och hyrt filmer och köpt godis så klart! Nu ligger jag här hemma med min godispåse och the hunger games boken. Jag köpte boken idag, efter att jag sätt filmen igår blev jag helt besatt och jag var bara tvungen att köpa boken också!


Jag och några av mina kompisa såg filmen igår kväll och jag måste säga att det är den bästa filmen jag har sätt i hela mitt liv. Med andra ord ÄLSKADE jag den! Dessutom blev jag störtkär i peeta mellark, eller josh hutcherson som skådespelaren heter.

Jag ger filmen: ♥♥♥♥♥
Jag och några av mina kompisa såg filmen igår kväll och jag måste säga att det är den bästa filmen jag har sätt i hela mitt liv. Med andra ord ÄLSKADE jag den! Dessutom blev jag störtkär i peeta mellark, eller josh hutcherson som skådespelaren heter.

Jag ger filmen: ♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin