The hunger game


Jag måste verkligen se den här filmen, den värkar så himla bra. Alla mina kompisar som har sätt den var den bästa filmen de har sätt och att de inte ville att den skulle ta slut!
Jag ska försöka få tag i biljetter och gå och se den nu på påsklovet, men jag har tyvärr åkt på en riktigt tråkig förkylning och har ont i hallsen, så vi får se vilken dag det blir.
Är det någon av er som har sätt den och vad tyckte ni i så fall om den?
Jag måste verkligen se den här filmen, den värkar så himla bra. Alla mina kompisar som har sätt den säger att den var den bästa filmen de har sätt och att de inte ville att den skulle ta slut!

Jag ska försöka få tag i biljetter och gå och se den nu på påsklovet, men jag har tyvärr åkt på en riktigt tråkig förkylning och har ont i hallsen, så vi får se vilken dag det blir.

Är det någon av er som har sätt den och vad tyckte ni i så fall om den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin