Höst



Idag har jag och Hanna varit ute och fotat litte (eller Hanna har fotat mig rättare sagt) och det börjar faktiskt kännas lite som höst och det får mig bara att längta mer till julen, haha.
Nu ska jag gå och lägga mig för i morgon går vi halv nio till fyra i skolan med två timmars musik på eftermiddan, men så är det väl när man går i musikprofil. Sen på kvällen ska jag på badminton som jag började med förra veckan, så det blir nog en bra dag tror jag, förutom att det är måndag och måndagar är inte roliga vad man än gör.

Godnatt och sov gott!

Ps. Jag ska försöka bli litte bättre på att uppdatera och som ni kanske har sätt har jag gjort en ny design, men blev inte riktigt nöjd med den så jag ska nog göra om den någon gång denna veckan :)

 

Kommentarer
Postat av: molly

fin bild! :)

2012-09-03 @ 20:39:40
URL: http://mollyannasvedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


bloglovin